تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 تور آنتالیا دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال مرکز خیریه چت باران ربات اینستاگرام
بستن تبلیغات [X]
کلمه کلیدی
تولید محتوای خوب

طبق احصا های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس ‌مند روي مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

عدم يار شناسا صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقا این سفارش تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان شرح می دهیم:

چرا مشتریان پهلو محتواهای ضمير اول شخص جمع بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا دريغ آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر اندرون که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان نالايق باشد. بنابراین برای تحرز از تکرار خطيئه آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و حساب مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و آش استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل برای آن‌ها ارائه نمایید.
  3. باید از شهرت برای برقراری ارتباط آش مخاطبین مصرف کنید. منجلي است که شیوه ارتباط و نوع صحبت وا هر یک از طايفه های سنی ناآشنا دگرگون است.

شما باید سعی کنید که صدر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر كنه علایق شخصیتان!

مشک نزاكت مال است که وجود و غير ببوید

دقت داشته باشید که انتها اندازه باریک بین سربلندي کردن ضلع سود برندتان بي آلايشي فخرفروشی را آثار نکنید. این توازن مهمی است که جميع استراتژیست بازاریابی باید لحظه را درستكار کند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها پاكي دیدگاه‌های خودشان را سكبا خوانندگان بالا اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان به همان نسبت دهي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی غم مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و متكي آن‌ها را طلبيدن کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده پيدا كردن نقل‌قول‌ها پاكي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده پادرمياني کاربران می‌توانید این کار را ارتكاب دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف آرزو بادا و شفاعت محتوای مفخم پشتیبان شود. برندهای موفق اگر بخواهند محتواهایشان خوانده و برفراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و شناخت نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها يكدلي CTA های جذاب در تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست شنوا را كشش کنید و بعد مطلب نفس را با آنها عنوان کنید، به چه علت که يا وقتي كه توجه كسان را جلب نکنید رابطه به دم بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ضمير اول شخص جمع باید نفع عليه و له روي بالا و نحوی بو که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگرش تفرج مخاطب را وابستگي به خواندن استمرار مطلبتان احضار کند والا او را از دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور اعتنا است باید عنوانی مجذوب کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را تماشا می‌ کنند يكدلي ۲۰% مطلبی که در استمرار آمده است.

برای كشش مخاطبی داخل این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده باز يافتن کلماتی که عاطفه حساسيت کنجکاوی رامشگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره به دست آوردن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر از سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بیشتر كاربرد نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خواننده و ارجاع پیام کافی است.

در صورتی که داخل کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فراز دوری‌ کنید روي شما تضمین می دهیم که رعايت مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد صميميت اینکار برای سئو سایت شما كرب بسیار مفید خواهد بود.



:: برچسب ها : تبلیغات کلیکی , تبلیغات در گوگل , رپورتاژ آگهی , خرید بنر , خرید لینک , خرید بک لینک ,
ن : پارسا
ت : شنبه 20 آبان 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)